پروژه ۷۲ واحدی تعاون مسکن کارکنان اداره کار همزمان با افتتاح ۲۸۶ طرح تعاونی در سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر تعاون افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با افتتاح ۲۸۶ طرح تعاونی در سراسر کشور که با حضور ویدئو کنفرانسی محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی تعاون مسکن کارکنان اداره کار و امور اجتماعی استان کرمان به بهره برداری رسید.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با زیر بنای ۱۰ هزار و ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری بخش تعاون احداث شده است.

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: نو آوری و توسعه تعاون در کشور در دستور کار جدی است.

او افزود: تاکنون ظرفیت‌های ایجاد تعاونی‌های نو آور در ۱۱ استان شناسایی شده است که با برنامه ریزی صورت گرفته به کل استان‌ها تعمیم می‌یابد.

شریعتمداری بیان کرد: به منظور حمایت از توسعه تعاونی‌ها در بخش مسکن، تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۲۰ تعاونی کشور تسهیلات پرداخته شده است.

علی زینی وند، استاندار کرمان هم در این مراسم گفت: استان کرمان با داشتن ۱۰ هزار تعاونی و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار عضو یکی از استان‌های پیشرو در بخش تعاون است.

او حمایت دولت از بخش تعاون را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تعاونی‌ها در حوزه‌های جدید دانش بنیان، بازاریابی و نشان تجاری سازی (برندینگ) می‌توانند زمینه ساز توسعه استان باشند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار