همایش آشنایی با مدل توسعه خوشه کسب و کار با محوریت گل و گیاه در محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همایش آشنایی با مدل توسعه خوشه‌های کسب و کار با رویکرد معرفی توسعه خوشه گل و گیاهان زینتی محلات در پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات برگزار شد.

این نشست به صورت ترکیبی حضوری و وبینار برگزار و موضوعاتی اعم از مبانی و مفاهیم توسعه خوشه‌های کسب و کار ، تجارب توسعه خوشه‌ای در کشور‌های موفق ارائه شد.

در این جلسه همچنین توسعه خوشه‌ای گل و گیاه محلات با رویکرد توسعه خوشه‌ای و معرفی پروژه توسعه خوشه گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات از  سوی شهریاری مشاور و ناظر خوشه گل و گیاهان زینتی محلات ارائه شد.

در همایش آشنایی با مدل توسعه خوشه‌های کسب و کار محلات سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و ذینفعان خوشه و نمایندگان سازمان‌های پشتیبان، مدیران جهاد کشاورزی، مدیران تشکل‌های گل و گیاه ونظام صنفی و نظام مهندسی کشاورزی حضور داشتند.

تنها دهکده گل و گیاه کشور و تنها پژوهشکده ملی گل و گیاه  کشور در   شهرستان محلات  قرار دارد و تقریباً یک پنجم سطح زیر کشت شهرستان محلات گل و گیاه  است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار