قدردانی فرماندار مهاباد از دستگاه‌های امدادرسان

فرماندار مهاباد از خدمات دستگاه‌های امدادرسان مهاباد در شب حادثه آتش سوزی بازارچه اصغری قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرماندار مهاباد در دیداری با فرمانده نیروی انتظامی و شهردار این شهرستان از عملکرد این دو دستگاه امدادرسان در شب آتش سوزی بازارچه قدیم اصغری قدردانی کرد.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از همان ساعت‌های اولیه آتش سوزی در محل حادثه حضور داشتند و با همکاری و تعامل تلاش کردند تا آتش به موقع اطفا شود.

او افزود: تعامل دستگاه‌های خدمات رسان و مدیریت صحیح بحران موجب شد تا آتش در اسرع وقت خاموش و از سرایت آن به بخش‌های دیگر بازارچه جلوگیری شود.

فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه امداد رسانی به خسارت دیدگان این حادثه همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه میزان خسارات وارده به بازارچه اصغری این شهرستان ۲۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

خدرلو با اشاره به اینکه انجام عملیاتی، چون امداد رسانی، آواربرداری و بازسازی در هر حادثه‌ای از وظایف دولت است، اضافه کرد: ارایه تسهیلات ویژه، پیگیری از محل بیمه کوثر و شرکت توزیع برق و همچنین کمک‌های مردمی می‌تواند بخش زیادی از ضرر مالی کسبه را جبران کند.

او همچنین از راه اندازی پویش مردمی "حمایت از بازسازی بازارچه قدیم مهاباد" برای کمک مالی به خسارت دیدگان آتش‌سوزی بازارچه اصغری خبر داد.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: دو شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۷۱۵۰۵ بانکی ملی و ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۷۲۵۱۵۳۱ بانک ملت برای جمع آوری کمک‌های مردمی تحت عنوان پویش مردمی حمایت از بازسازی بازارچه قدیم مهاباد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.