مدیرکل راه و شهرسازی ایلام :

۳۲۲ میلیارد تومان از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

کاظمی گفت: امسال بیش از ۳۲۲ میلیارد تومان از اراضی ملی و دولتی استان ایلام با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۷ هکتار از اراضی ملی این استان توسط یگان حفاظت مربوطه این اداره کل طی ۳۱۴ عملیات رفع تصرف شده است.

او با بیان اینکه استان ایلام جزو استان‌های اول در برخورد با زمین خواری در کشور است، افزود: سال گذشته ۳۶۷ متر مربع از اراضی مسکونی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با صدور حکم قضایی با قلع و قمع حصار ایجاد شده و خلع ید و رفع تصرف به بیت المال بازگشت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: در طی ۲ سال گذشته ۵۸۸ هزار و ۲۶۲ مترمربع از اراضی ملی استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی از تصرف افراد سودجو خارج و به بیت‌المال باز گردد.

کاظمی تاکید کرد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی ایلام ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط افراد فرصت طلب، این میزان از این اراضی را در اکثر نقاط استان بویژه شهرستان‌های ایلام و دهلران از تصرف اشخاص سودجو خارج کرده است.

او اضافه کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: اراضی ملی ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.