رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد گفت: اتخاذ تدابیری برای کاهش ترافیک و حجم اتومبیل ها در معابر و پارکینگ های سطح شهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مرتضی شایق، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حجم گسترده اتومبیل های شخصی در معابر و پارکینگ های سطح شهر، گفت: لازم است سازمان شهرداری و شورای شهر در این زمینه تدابیری اتخاذ نموده و با فراهم نمودن هر چه بیشتر امکان حمل و نقل عمومی از میزان ترافیک شهری و حجم گسترده اتومبیل های سطح شهر بکاهند.

او افزود: سازمان شهرداری متولی حمل و نقل عمومی است در حالی که کارکنان شهرداری تماماً از اتومبیل شخصی استفاده می کنند و در طول روز ظرفیت پارکینگ سه طبقه شهرداری و شورای شهر تکمیل است.

شایق ادامه داد: علاوه بر این، برخی از ارگان ها مانند مجتمع تجاری میدان مادر، پارکینگ مناسب نداشته و این امر سبب ازدحام اتومبیل های ارباب رجوعان این مراکز در سطح معابر شهر می شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: از سوی دیگر مراکزی مانند اداره دارایی بیشترین ارباب رجوع و کمترین امکانات در زمینه پرداخت مالیات به صورت اینترنتی را دارند که این امر نیز علاوه بر افزایش میزان تردد ارباب رجوع در شرایط شیوع بیماری کرونا، سبب اتلاف وقت شهروندان و افزایش حجم ترافیک نیز می شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار