سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فرمانداران شهر‌های قرمز نظارت بر فعالیت اصناف را جدی‌تر گرفته و مطابق با نکات بهداشتی عمل کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت:  بر اساس بررسی‌ها اکنون بیمارستان‌های استان در شهرستان‌های قرمز در حال تکمیل بوده که این یک هشدار جدی برای مردم است و همه باید این موضوع را جدی بگیرند.

او روند ابتلا به بیماری کرونا و آمار بستری‌ها در خوزستان را صعودی عنوان کرد و افزود: ما نگران آن هستیم که در روز‌ها و هفته‌های آینده بیمارستان‌های استان نتوانند خدمات لازم را به بیماران کرونایی ارائه دهند بنابراین امیدواریم که مردم نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

نجاتی اظهار داشت: در خصوص نظارت بر واحد‌هایی که باید تعطیل شوند، فرمانداران باید بیشتر توجه کنند و شیوه نامه‌هایی که به آن‌ها ارسال شده باید دقیق‌تر و با نظارت جدی انجام شود همچنین ستاد‌های شهرستانی باید جلسات و بازرسی‌های مستمری داشته باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه در شهر‌های قرمز به جز مشاغل گروه یک نباید مشاغل دیگری فعالیت کنند در حالی که ما خلاف این موضوع را مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد:  بنابراین فرمانداران باید شدت بیشتری بر نظارت‌ها داشته باشند و با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی داشته باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: اکنون شرایط خاصی در استان حاکم شده است و مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند. در شهر‌های قرمز و نارنجی تنها شاغلین اجازه فعالیت دارند که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده و فعالیت دیگر اصناف ممنوع است.

نجاتی با اشاره به اینکه تا زمانی که اصناف و مشاغل فعالیت داشته باشند ازدحام مردم در خیابان‌ها بیشتر است، افزود: وقتی که بازار‌ها همچنان باز باشد در واقع به نوعی شرایط را برای حضور مردم مهیا کرده ایم، بیان داشت: اگر محدودیت‌ها و شرایطی را که قبلا داشتیم مجددا به صورت جدی اجرایی کنیم قطعا این حجم از جمعیت برای خرید به سطح شهر نمی‌آیند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.