برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان استثنایی در مشهد

بیست و سومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استثنایی خراسان رضوی، امروز به میزبانی مشهد در مجتمع توانبخشی امام‌رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمی پور مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: امروز با هدف بالا بردن سطح معلومات دینی و مذهبی دانش‌آموزان استثنایی، میزبان بیست و سومین دوره از این مسابقات بودیم.

او افزود: این مسابقات ابتدا در مرحله آموزشگاهی برگزار شد که بیش از ۲۰۰۰ شرکت کننده داشت و از این تعداد شرکت کننده، ۵۱۶ دانش آموز توانستند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی  ادامه داد: ما در این دوره از مسابقات استانی، در بخش‌هایی مثل قراعت، حفظ، اذان، نماز، مداحی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار دادیم.

قاسمی پور بیان کرد: برگزیدگان این مسابقات، به مسابقات کشوری که در فصل تابستان برگزار خواهد شد راه پیدا میکنند.

او تصریح کرد: تا به امروز ۱۳ دوره مسابقات قرآن عترت و نماز ویژه دانش آموزان استثنایی در سطح کشور برگزار شده که افتخار میزبانی هر ۱۳ دوره را ما در شهر مشهد داشتیم و قطعا برای میزبانی چهاردهمین دوره از این مسابقات و خدمت هرچه بیشتر به دانش آموزان استثنایی سرتاسر کشور باز هم اعلام آمادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام//ع. ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.