سرهنگ القاصی مهر گفت: خدمت بی منت به مردم وظیفه ذاتی پلیس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با امام جمعه شهر آبدانان گفت: همکاری و مشارکت همه آحاد جامعه با پلیس در جهت تعمیق بنیان‌های نظم و انضباط اجتماعی لازم و ضروری است.

او با بیان اینکه پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت پایدار برای مردم آمادگی کامل را دارد، افزود: خدمت بی منت به مردم وظیفه ذاتی پلیس است و با تعامل و مشارکت اقشار مختلف توانسته ایم اعتماد جامعه را بدست آوریم.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: اولویت پلیس مهار جرایم و تخلفات با رویکرد اخلاق مداری، قانون مداری ، مردم داری و برخورد  سخت و قانونی با اراذل و اوباش و قانون شکنان است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام صوری امام جمعه آبدانان نیز بیان کرد: امروز به برکت تلاش ، ایثار و از خود گذشتگی نیروی انتظامی ، شاهد افزایش احساس امنیت و کاهش انواع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه هستیم.

او افزود: امنیت، سلامت، پویایی و نشاط ثمره‌ی حضور نیرو‌های انتظامی در سطح جامعه است و در جامعه هرچقدر مردم به قانون پایبند بوده و مقید به رعایت آن باشند به همان میزان سطح فرهنگ جامعه افزایش پیدا می‌کند.

امام جمعه آبدانان مطرح کرد: اقتدار در کنار رافت اسلامی از ویژگی‌های بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، اگر امروز نیروی انتظامی دارای اعتباری خاص در جامعه است و مردم در کنار این نیرو هستند و در تامین امنیت کشور به پلیس کمک می‌کنند به واسطه مقتدارنه رفتار کردن در ماموریت‌ها و در نظر گرفتن رافت اسلامی است که این رفتار قابل تحسین است.

او اظهار کرد: اگر مردم در کمال آرامش و احساس امنیت در جامعه زندگی می‌کنند، نتیجه زحمات و رشادت‌های کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در ماموریت‌های مختلف و خطیر است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.