احمدی گفت: هفتمین جشنواره موسیقی کوردی در کردستان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سامان احمدی معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: هفتمین جشنواره موسیقی کوردی در تاریخ  ۱۹ و ۲۰ اسفندماه سال جاری بصورت مجازی برگزار می‌شود.

احمدی افزود: بخشی از هویت فرهنگی استان کردستان را موسیقی تشکیل می‌دهد و برگزاری هفتمین جشنواره موسیقی در راستای هویت بخشی به این هنر مورد علاقه مردم است.

احمدی بیان کرد: از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره موسیقی، کمک به ترغیب علاقه‌مندان به موسیقی استان برای فعالیت در حوزه موسیقی، راه اندازی دانشکده موسیقی در دانشگاه کردستان و توسعه هنرستان‌های مختص به آموزش و تدریس موسیقی در استان است.

او اظهار داشت: بخشی از از اجرا‌های این جشنواره با رعایت نکات بهداشتی در پیاده راه فردوسی و با همکاری شهرداری سنندج، انجمن موسیقی و تشکل‌های فرهنگی و هنری استان برگزار می‌شود.

احمدی در پایان گفت: اختتامیه این جشنواره و تقدیر از نفرات برتر در تاریخ ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن‌های ۳۳۲۴۸۲۴۰ و ۳۳۲۹۱۹۷۶ با پیش شماره ۰۸۷ تماس بگیرند و یا به آدرس دبیر خانه واقع در سنندج-  بلوار گریاشان- مجتمع فرهنگی و هنری فجر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.