علیرضا دبیر با حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام با تأکید بر نقش مهم نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها گفت: شما به عنوان نماینده رهبر انقلاب در استان هستید و می‌توانید در جهت پیشرفت و حمایت از کشتی استان، نکات لازم را به مسئولان اجرایی انتقال دهید.

وی ادامه داد: هدف من از حضور در استان‌ها ایجاد انسجام میان ورزشکاران و مسئولان است و اگر بتوانیم از امکانات استانی برای کشتی استفاده کنیم، قطعاً این ورزش ملی، مذهبی و سنتی که جزء هویت و تاریخ ما ایرانیان محسوب می‌شود، پیشرفت خواهد کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار نیز در این دیدار تصریح کرد: حتماً برنامه‌های کشتی ایلام را زیرنظر خواهم گرفت و از باشگاه‌های کشتی دیدار خواهم کرد.

وی ادامه داد: در کنار کشتی گیران و جامعه‌ی کشتی ایلام خواهیم بود و حمایت لازم را از این ورزش پرافتخار به عمل خواهیم آورد.

همچنین نشست هم اندیشی روسای هیئت کشتی شهرستان‌های ایلام، پیشکسوتان، مریبان، قهرمانان و داوران کشتی استان ایلام با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالجبار حیدرزاده رئیس هیئت کشتی استان برگزار شد.

علیرضا دبیر در این نشست خطاب به روسای هیئت کشتی شهرستان‌های ایلام گفت: اگر قرار باشد کشتی در استان ایلام رشد داشته باشد شما باید عملیاتی کار کنید و آورده داشته باشید و منتظر نباشید تا بودجه‌ای برسد تا شما کار کنید بلکه باید با نهاد‌های مهم شهر از جمله فرمانداری، شهرداری و شورای شهر جلساتی را برای پیگیری مشکلات کشتی شهر برگزار کنید و بتوانیم امکانات شهر خود را برای کشتی بیاورید.

وی ادامه داد: هر هیئت کشتی شهرستانی که عملکرد خوبی داشته باشد، عملکردش از نظر ما پنهان نخواهد بود و ما به صورت اختصاصی به آن هیئت کمک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه مربیان کشتی باید دانش فنی خود را بالا ببرند گفت: فدراسیون از طریق انستیتو کشتی اقدام به برگزاری کلاس‌های دانش افزایی مربیان خواهد کرد و تمامی مربیان در این کلاس‌ها حضور یابند تا طرح همسان سازی تمرینات کشتی نیز به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: رده‌ی پایه مهمترین رده‌ی سنی در کشتی حساب می‌شود که کشتی گیر در آن جا شکل می‌گیرد و اگر ما آموزش خوبی به این کشتی گیران بدهیم در آینده تیم ملی قوی خواهیم داشت.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل حضور من در استان‌ها دیدار با جامعه‌ی کشتی استان است تا از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها آشنا شوم و با برگزاری نشست‌های هم اندیشی بتوانیم راهکاری برای حل این مشکلات پیدا کنیم و فدراسیون کشتی تا جایی که بتواند به حل این مشکلات کمک خواهد کرد و در کنار کشتی استان‌ها خواهد بود.

در این نشست صمیمی نفرات حاضر مشکلات و دغدغه‌های خود را با رئیس فدراسیون کشتی درمیان گذاشتند و نظرات خود را برای بهبود کشتی در استان ارائه دادند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار