فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: فردی که در پی یک اختلاف طایفه‌ای مرتکب قتل شده بود بعد از ۱۶ سال فرار عاقبت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مجید محمودی، فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت:در خرداد سال ۱۳۸۳ در پی وقوع قتل ۲ نفر از شهروندان با سلاح گرم در یک نزاع طایفه‌ای و فرار قاتل از شهرستان، شناسایی و دستگیری این فرد با جمع آوری اسناد و شواهد موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران هویت این قاتل فراری محرز و در ادامه تحقیقات مشخص شد این فرد به خارج از استان فرار کرده و دائما مخفیگاه خود را تغییر می‌دهد که این امر روند دستگیری قاتل را تا اواخر سال ۹۹ به تاخیر انداخت، اما در سایه لطف الهی، پی جویی‌های بی وقفه ماموران پلیس آگاهی به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند مخفیگاه این فرد واقع در یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب تصریح کرد: در این رابطه ماموران با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی عملیاتی موفق شدند به فرار ۱۶ ساله این قاتل پایان دهند.

سرهنگ محمودی با اشاره به اعتراف این قاتل به انجام قتل ۲ نفر گفت: پلیس برای احقاق حق مردم و به رغم طولانی شدن روند دستگیری عاملان جرائم مختلف به ویژه جرائم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود که در این مورد اخیر نیز موفق شدیم عامل قتل دو شهروند در یک نزاع طایفه‌ای را به دست عدالت بسپاریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار