رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۶ هزار و ۷۴۲ قطعه مرغ زنده هنگام بارگیری و انتقال شبانه به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: همزمان با ایام پایانی سال طرح‌های برخورد با جرایم و تخلفات اقتصادی در ابعاد گسترده تری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد که در همین رابطه ماموران با انجام کار اطلاعاتی از اقدام چند نفر برای انتقال غیرمجاز تعداد زیادی مرغ گوشتی از کشور مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام تحقیقات بعدی از بارگیری و حمل شبانه تعداد زیادی مرغ از طریق ۳ دستگاه کامیون مطلع و با اعزام چند تیم به محور"ماهان-بم"موفق شدند این کامیون‌ها را در حال تردد در چند نقطه این محور متوقف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: طی این عملیات در مجموع ۶ هزارو ۷۴۲ قطعه مرغ زنده فاقد هرگونه مجوز که به منظور خروج از کشور در حال انتقال به استان سیستان و بلوچستان بودند کشف و در این رابطه ۴ متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات معرفی شدند.

سرهنگ"میرحبیبی"در پایان با اشاره به اینکه ارزش این مرغ‌ها از سوی کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال برآورد و در ادامه تحویل کشتارگاه صنعتی شدند، اظهارداشت: برای انجام ماموریت‌های ذاتی خود با جدیت با افراد سودجو و فرصت طلب حوزه جرایم اقتصادی برخورد خواهیم کرد که این مهم در ایام پایانی سال و در پیش بودن نوروز در ابعاد وسیعتری در حال انجام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
تازه عکسشم خیلی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
تیترش خیلی جالبه