فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان و دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی جوانرود گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی جوانرود از دپوی مقدار زیادی مواد محترقه غیرمجاز در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای مواد محترقه غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ مبارکی بیان کرد: ماموران در بازرسی‌های انجام شده ۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی جوانرود در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

اختلاف با همسر کار را به تیراندازی کشید

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اختلاف با همسر کار را به تیراندازی کشید.

محمدرضا یاری اظهار کرد: پس از وقوع تیراندازی در محله شهرستانی اسلام آبادغرب، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

او ادامه داد: مأموران در تحقیقات خود دریافتند تیراندازی کار داماد خانواده بوده که پس از اختلاف با همسرش دست به این کار زده و پس از زخمی کردن برادر همسر و یکی دیگر از بستگانشان از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: مأموران در ادامه و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل اخفای عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های اطراف اسلام آبادغرب شدند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از معرفی فرد خاطی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در محور کرمانشاه - بیستون خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق که از استانهای جنوبی کشور به مقصد تهران در حال حرکت بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات گسترده مسیر حرکتی خودروی مورد نظر را شناسایی کرد، افزود: ماموران با استقرار در محل مناسب و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف پژو ۴۰۵ شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان  کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به دو میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

جاویدان از دستگیری یک نفر در این رابطه و انتقال خودروی توقیفی به پارکینگ خبر داد.

 



انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.