شمس اللهی گفت:سطح آمادگی نیرو‌های امداد و گازبان با استفاده از تست ایفرد ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در جریان بازدید از این آزمون گفت: به منظور ارزیابی سطح آمادگی جسمانی نیرو‌های امداد و گازبان برای پاسخ، واکنش و اقدام در محیط کار با توجه به نوع کار و ماهیت شغلی آنان مطابق دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، از طریق برگزاری آزمون آمادگی جسمانی در ۴ روز با همکاری واحد‌های بهره برداری و HSE انجام شد.

 شمس اللهی  افزود: مواد این تست شامل بارفیکس، پرش جفت پا، دراز نشست، دو ۴۵ متر و دو ۵۴۰ متر بوده که در این آزمون میزان سرعت و قدرت انفجاری ماهیچه ها، استقامت و چابکی نیرو‌های امداد و گازبان توسط داوران ارزیابی شد.

او با بیان اینکه در مرحله اول این آزمون مجموعاً ۱۲۵ نفر از پرسنل امداد و گازبان استان شرکت کرده اند، اظهار داشت: آزمون پرسنل شهرستان‌های حوزه مرکز و شمال استان و همچنین نواحی مهران، صالح آباد و ملکشاهی در دو گروه در شهر ایلام برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه آزمون پرسنل شهرستان‌های حوزه جنوب استان که شامل دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر می‌باشد نیز در دو گروه در شهر آبدانان انجام شد، اضافه کرد: داوری و نظارت این موضوع توسط هیأت آمادگی جسمانی تربیت بدنی استان انجام شده است و در این راستا پنج نفر از داوران برجسته استان برای همکاری و اجرای این ارزیابی، تعیین شدند.

شمس اللهی با بیان اینکه در مدت زمان اجرای این آزمون، یکدستگاه آمبولانس به همراه پزشک و پزشکیار برای شرایط اضطراری پیش بینی شده بود، عنوان کرد: به منظور رعایت شرایط موجود در خصوص ویروس کرونا، علیرغم وضعیت آبی استان پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری رعایت شده و با تب سنجی و استفاده از نرم افزار ماسک غربالگری کلیه نفرات انجام شد.

او اعلام کرد: نتایج برگزاری این آزمون بر اساس جدول و دستورالعمل مذکور مشخص و نیرو‌ها ضمن شناخت وضعیت خود، برنامه ریزی‌های آتی برای حفظ و بهبود شرایط و آنالیز‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.