شمس اللهی از اجرای رزمایش خود حفاظتی ادارات دولتی در ساختمان اداره گاز شهرستان ایلام خبر داد.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: این رزمایش شامل برنامه‌هایی با موضوعات آمادگی و استقرار کلیه کارکنان و نیرو‌ها برای زرمایش، اعلام رمز رزمایش، پخش نمودن صدای آژیر حمله در ساختمان، ترک اتاق محل کار و قفل کردن درب اتاق‌ها توسط کارکنان و تجمع در محل امن شناسایی شده در محوطه اداره بوده است.

او به اجرای دیگر برنامه‌ها در این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: خروج خودرو‌های موجود در پارکینگ اداره و پراکنده نمودن آن‌ها در مناطق امن، بستن درب‌های ورودی اداره به منظور کنترل تردد، انتقال اسناد دارای طبقه بندی به مکان امن و قطع آب و گاز ساختمان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این رزمایش بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اضافه کرد: استقرار نیرو‌های حراستی در حیاط پیرامونی و آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید موجود و نیز استقرار خودرو‌های آتش نشانی و امدادی برای رفع مشکلات از دیگر برنامه‌های خود حفاظتی در این شرکت بوده است.

شمس اللهی بیان کرد: پیش بینی نیرو‌های کمکی بسیجی و استقرار در محوطه اداره و رصد و پایش اطراف ساختمان اداره توسط دوربین‌های مدار بسته از مهمترین اقدامات در این رزمایش بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: دومین مرحله رزمایش خود حفاظتی دفاع از ادارات به صورت همزمان با سایر دستگاه‌های اجرایی استان با هدف شناخت نقاط آسیب‌زا، حفاظت از ساختمان‌ها و اماکن، آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی و حفاظت از اطلاعات و اسناد در مواقع بحران در محل ساختمان اداره گاز شهرستان ایلام به مرحله اجرا درآمد.

شمس اللهی اعلام کرد: در این رزمایش که با مشارکت کارکنان و مسئولین بسیج استان برگزار شد وضعیت آمادگی نیروی انسانی و حفاظت فیزیکی، واکنش سریع کارکنان، تجهیزات ایمنی ساختمان، مولد‌های برق اضطراری، آمادگی کارکنان در امداد رسانی و کمک‌های اولیه، پیش بینی محل امن برای استقرار نیرو‌ها و هدایت ارباب رجوع به محل امن تمرین و مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.