رئیس حوزه قضایی هندیجان گفت: اعمال ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ختم در این شهرستان با همکاری سران عشایر و طوایف میسر می‌شود.

سید محمود هاشمی رئیس حوزه قضایی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان گفت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است و در این رابطه بزرگان عشایر و سران طوایف در شهرستان در رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به ویژه مقابله با کرونا در مقطع کنونی نقش مهمی دارند.

او در ادامه با بیان اینکه از شیوخ و سران عشایر انتظار می‌رود با همکاری در اعلام ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ختم در زمینه کنترل شیوع کرونا همراهی بیشتری داشته باشند، افزود: مقابله با گسترش این ویروس در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه هندیجان نیازمند عزم جدی و راسخ است و باید از همه ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده شود.

هاشمی بیان داشت: از همه شهروندان هندیجان به ویژه جوانان و نوجوانان خواهشمندیم از حضور در دورهمی‌ها خوداری کنند تا بتوانیم به سهم خود از ابتلا به بیماری کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن خودداری کنیم.

هم اکنون ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برند و براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری ۵۲ درصد افزایش یافته است، ضمن اینکه تخت‌های بخش‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های ویژه کرونایی‌ها تکمیل شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی
۱۹:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
جالبه که عروسی میگیرن، بعدش هم باید مراسم ختم بگیرن بخاطر ابتلا به کرونا و فوت عزیزان