رضاییان درجمع مسئولان استان مرکزی گفت: کنترل فضای مجازی به نتیجه نمیرسد مگر کار‌ها برنامه محور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رضاییان دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور درنشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی در اراک گفت: کنترل فضای مجازی موضوع مهمی است.

رضاییان افزود: این مسئله به نتیجه نمیرسد مگر کار‌ها برنامه محور بوده ودربین دستگاههاتقسیم شود و دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر محیط بیرونی در فضای مجازی هم نظارت ومسئولیت داشته باشند.

او اضافه کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در حوضه‌های مختلف شامل دستگاه‌ها و مجموعه‌های وابسته، مکان‌های عمومی و تفریحی، مناطق حاشیه‌ای وفضای مجازی دنبال می‌شود.

 دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب هرچه با محوریت تشویق دنبال شود موفقیت بیشتری در جامعه حاصل میشود.

او ادامه داد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در حوضه‌های مختلف شامل دستگاه‌ها و مجموعه‌های وابسته، مکان‌های عمومی و تفریحی، مناطق حاشیه‌ای وفضای مجازی دنبال می‌شود.

رضاییان تصریح کرد: سلامت، معیشت و شرافت انسانی سه هدف مهم در راهبرد‌های توسعه محور کشور است و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات موثری را درمقابله با این بیماری و سلامت جامعه انجام دادند.

او اظهار کرد: در حوضه معیشت باتوجه به شیوع ویروس کرونا مدیریت مناسبی برای کشور واستان مرکزی در زمینه اقتصادی و معیشتی مردم انجام گرفته وتوفیقات خوبی در این راستا حاصل شده است.

سید علی آقازاده استاندارمرکزی هم در این نشست گفت: دستگاه‌های اجرایی علاوه بر انجام وظایف خود در زمینه عفاف و حجاب باید بستر گسترش عملیاتی راهبرد‌های آن را در جامعه بگسترانند.

آقازاده افزود: باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی زمینه ترویج حجاب درجامعه فراهم شود و در این زمینه همه نهاد‌های فرهنگی پای کار باشند.

او با بیان اینکه برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه باید به این امر به صورت عمومی و مردمی توجه شود اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی، مردمی و موسسات دینی باید همراه با دستگاه‌های دولتی برای ترویح فرهنگ پوشش عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند ۰

نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی در استانداری در اراک با حضور اعضاء و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار و در این نشست بر ترویج و تشویق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار