مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: با ارسال پیامک به شهروندان البرزی تحویل صندوق صدقات و ارائه روش‌های پرداخت صدقات انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: این اقدام نوآورانه از ۲۵ بهمن آغازشده و روزانه ۳۰۰۰ پیامک به شهروندان ارسال می‌ شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به مزایای دیگر اجرای این کار اشاره کرد و افزود: این طرح ۸۰ درصد از هزینه‌های اشتراک یابی را کاهش داده و سرعت عمل را بیش از ۱۰ برابر ارتقا دهد.

محمدی فرد با تأکید بر این که، کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۷۰ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۸ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.

او  بابیان این که در استان  بیش از ۲۷هزار خانوار نیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند افزود: کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت نیات خیر مردم نوع‌دوست، طرح‌های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان به مرحله اجرا درآورده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.