غضنفری گفت:در شهرک صنعتی شهاب قم، مراجعات زیادی از سوی سرمایه‌گذاران وجود دارد که باید زیرساخت‌های آن را مهیا کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در قم احیا شده است که بخش مهمی از آن متعلق به شهرک‌های صنعتی است.

معاون استاندار قم افزود: در شهرک صنعتی شهاب قم، مراجعات زیادی از سوی سرمایه‌گذاران وجود دارد که باید زیرساخت‌های آن را مهیا کرد، در این باره موضوع انتقال سند در شهرک صنعتی شهاب قم یکی از مطالبات سرمایه‌گذاران است.

غضنفری تصریح کرد: در شهرک صنعتی شهاب وعده‌هایی به سرمایه‌گذاران داده‌ایم که باید عملیاتی شود، در این زمینه صورت جلسه واگذاری زمین با همراهی شهرسازی ارائه و زون‌بندی و ساخت و ساز انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم یادآورشد: شهرک آی تی قم یک برند کشوری در فناوری است و باید با توجه به ظرفیت‌های مهم استان این شهرک آماده بهره‌برداری شود.

غضنفری عنوان کرد: ۴۲ هکتاری شهرک آی تی نیز هنوز صورت جلسه واگذاری ندارد و شاهد مراجعات متعددی هستیم، قطعاً هر سرمایه‌گذاری ابتدا در مورد مالکیت مطالباتی دارد.

معاون استاندار قم گفت: با توجه به جایگاه قم در نشر و چاپ نیز به نظر می‌رسد می‌توان ساماندهی خوبی در حوزه اقتصادی به این صنعت بخشید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار