مدیرعامل باشگاه پیکان درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متولی برگزاری مجمع انتخاباتی اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون فوتبال است. حتی اگر این مجمع پس از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شد، باز هم برخی شائبه‌ها پیش می‌آمد. مهم‌ترین نکته اجرای استاندارد مجمع انتخاباتی بود که به نظر من به خوبی برگزار شد. امروز نخستین باری بود که در چنین مجمعی حضور پیدا کردم. با دوستان همفکری کردم و به نظر من که در داخل مجمع حضور داشتم، هیچ شائبه‌ای درباره روند برگزاری انتخابات وجود نداشت.  

محمدی در واکنش به نگرانی عده‌ای از اهالی فوتبال درباره آینده فوتبال تهران عنوان کرد: با توجه به این که توزیع آرا یک طرفه نبود و رای‌ها تقسیم شد، رئیس برگزیده باید همه طرف‌ها را در نظر بگیرد. هر رای که امروز به شیرازی داده نشد، از طرف طیفی بود که علاقه‌مند به تغییر بودند. امروز دموکراسی دیدیم و آقای شیرازی می‌تواند برای دور چهارم ریاستش از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.  

او در خصوص میزان آرای ملک آباد و نکسیا اظهار داشت: وقتی این مجمع را با مجامع سایر استان‌ها که روسا یک طرفه برنده می‌شوند مقایسه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که شیرازی باید از همه نظرات و سلیقه‌ها استفاده کند. طبیعتاً در هر انتخاباتی ممکن است نظرات و تفاوت‌هایی وجود داشته باشد، اما باید به انتخاب اعضای مجمع احترام گذاشت. در حال حاضر شیرازی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران در تمامی گروه‌ها و طیف‌ها است.


بیشتر بخوانید:


مدیرعامل باشگاه پیکان درباره وضعیت این تیم گفت: وضعیت تیم ما عالی است و امیدوارم در نیم فصل دوم روند ما بهتر هم شود. قطعا در نیم فصل بازیکن جذب می‌کنیم و امروز با تارتار در این خصوص نشستی برگزار کردیم.  

مدیرعامل باشگاه پیکان، درباره پیشنهاد‌های  نادر محمدی از دیگر تیم‌ها گفت: محمدی از تیم‌های بزرگی پیشنهاد دارد، اما بازیکن پیکان است  و از پیکان به فوتبال ایران معرفی شد. محمدی باید قدر موقعیتش را بداند و این نکته را در نظر بگیرد که در چه جایگاهی قرار دارد.   

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار