سه طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی در روستاهای خلور و زروان بخش صحرای باغ شهرستان لارستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یکی از این طرح‌های عمرانی ، ساخت سالن چند منظوره ورزشی روستای خلور  لارستان در زمینی به وسعت حدود هفت هزار مترمربع با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع است که اعتبار پیش‌بینی شده برای اتمام و بهره‌برداری از آن ۵۰ میلیارد ریال است.

همچنین  اجرای طرح هادی، عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستای زروان بخش صحرای باغ نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان آغاز شد.

افتتاح سالن و شبستان مسجد قدیمی قبله روستای زروان با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و  اعتباری ۲۰ میلیارد ریال  از  سوی نیکوکاران محلی بازسازی و  ساخته شده که از جمله این طرح‌های عمرانی است.

طرح گاز رسانی به بخش صحرای باغ آماده بهره‌برداری است

جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده در مدت هفت سال گذشته، رقمی افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینه طرح‌های مختلف عمرانی، زیربنایی و خدماتی برای آبادانی بخش صحرای باغ لارستان سرمایه‌گذاری شده است.

او، بیان کرد: ‌طرح گازرسانی به بخش صحرای باغ و حدود ۱۴ روستای تابع آن با صرف هزینه ای بالغ بر یک هزار میلیارد ریال  آماده افتتاح  است.

بخش صحرای باغ که از جمعیتی حدود ۱۳ هزار نفر، ۱۲ روستا و هشت آبادی برخوردار بوده در ۹۵ کیلومتری شهر لار واقع شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار