سرهنگ کریمی با بیان اینکه طرح ضربتی دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان اجرا شد، گفت: ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز از این افراد در شاهرود، بسطام و روستاهای حومه کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح رعد ویژه دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: تیم‌های ضربتی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، نسبت به برخورد با اراذل و اوباش اقدام کردند.

او با بیان اینکه این طرح که با هماهنگی نهادهای ذی‌صلاح اجرا شد، افزود: پاتوق‌های اراذل و اوباش کافه‌های غیرمجاز و مناطق آلوده شاهرود بسطام و روستاهای توابع این بخش شناسایی و شبانه مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۰ قبضه سلاح گرم و سرد در قالب این طرح خبر داد و افزود: از این اراذل و اوباش مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه مشروبات الکلی و مواد مخدر و آلات و ادوات توزیع و استعمال آن کشف و ضبط و همچنین چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به دستگیری ۳۴ نفر در این طرح، بیان کرد: هشت نفر از این افراد که دارای سوابق متعدد شرارت و پرونده قضائی هستند، بازداشت و بقیه با اخذ تعهد آزاد شدند همچنین این طرح ضربتی به دستگیری یک متهم متواری دارای سابقه آدم‌ربایی نیز منجر شد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.