مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از بررسی مسایل و مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارمحال و بختیاری در وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به دنبال سفر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از معاونین به وزارتخانه بهداشت، برخی از مسایل و مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارمحال و بختیاری بررسی و پیگیری شد.

او افزود: در این سفر نشست ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون تحقیقات و فناوری و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.


بیشتر بخوانید


درخشان اضافه کرد: همچنین در دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و رئیس اورژانس و مدیر حوادث و رئیس دفتر ریاست دانشگاه با رئیس سازمان اورژانس کشور، توسعه خدمات اورژانس در استان چهارمحال بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: در ادامه نیز طی دو نشست جداگانه، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون توسعه دانشگاه، با معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل بیمه دی دیدار کردند.

درخشان در پایان اضافه کرد: نشست ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و مدیرعامل مجمع خیرین استان چهارمحال وبختیاری با مدیرکل امور خیرین سلامت کشور پایان بخش این سفر کاری بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار