معاون شهردار یزد گفت: پنج نفر از پاکبان‌های نمونه شهر یزد به نمایندگی از تمامی پاکبانان این شهر، تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در مراسم تقدیر از پاکبانان نمونه با اشاره به نقش موثر پاکبان‌ها در زیبایی و بهداشت شهر گفت: پاکبان‌های زحمتکش و متواضع، از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان دریغ نمی‌کنند و امروز به صورت نمادین از ۵ نفر از این عزیزان پاکبان به نمایندگی از تمامی این قشر زحمتکش، تقدیر می‌شود.

او هدف از برگزاری این مراسم را احترام و پاسداشت جایگاه پاکبان‌ها برشمرد و از همراهی اعضای شورای شهر به ویژه کمیسیون فرهنگی تقدیر کرد.

ملازینلی ادامه داد: واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به منظور فرهنگسازی و مدیریت پسماند و جلب مشارکت بیشتر شهروندان برای حفظ پاکیزگی شهر، تفکیک زباله ها، تولید زباله‌ی کمتر و غیره برنامه‌هایی را تدوین کرده و آموزش‌هایی را ارائه می‌دهد که از شبکه‌های مجازی و صدا و سیما به آگاهی شهروندان خواهد رسید.

معاون فرهنگی شهردار یزد به مشارکت خوب و مثال زدنی هنرمندان یزدی در امر فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: باشگاه سفیران شهروندی به صورت خودجوش با همت هنرمندان تشکیل شده و در امر آموزش‌های شهروندی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد را یاری می‌کنند.

در ادامه این مراسم، نماهنگ پاکبان از سوی گروه سرود فجر جاوید اجرا شد و ۵ تن از پاکبان‌های نمونه مناطق پنجگانه شهرداری، تجلیل شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار