فرماندار هریس گفت: در مناطقی که مشکل دسترسی به اینترنت جهت استفاده از کلاس‌های مجازی وجود دارد کلاس‌های رفع اشکال به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، خاکپور فرماندار هریس در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هریس گفت: با توجه به غیر حضوری بودن مدارس به سبب ویروس کرونا لازم است جهت افزایش کیفیت آموزش، تلاش بیشتری صورت گیرد.

او با اشاره به اهمیت یافتن آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا گفت: مشکل نبود اینترنت و یا پوشش ضعیف آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های نمرور، اسبخوان، گوراوان، قره دره، خلج، مینق و مقصودلو برای دانش آموزان مشکل ایجاد کرده است.

او از مسئولین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی خواست برای رفع مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه به ویژه در مناطق روستایی شهرستان هریس اقداماتی اساسی انجام دهند.

خاکپور با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان گفت: با توجه به افزایش دانش آموزان، احداث مدرسه ۶ کلاسه در هریس و ۱۲ کلاسه در کلوانق برای رفع کمبود فضای آموزشی همچنین مقاوم سازی مدارس میثاق ۲کلوانق، شهیدنعمتی گوراوان و شهید وقاری هریس ضروری است.

او گفت: مدارس روستا‌های نوجه ده، پارام و خانقاه نیاز به احداث دیوار محوطه دارند که در این راستا از خیرین و مدرسه سازان درخواست مساعدت داریم.

حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه شهرستان هریس هم در این جلسه با اشاره به وضعیت کرونایی جامعه که مدارس را بیشتر از همه تحت تاثیر قرار داده است، گفت: اصلی‌ترین مسئله در امر تربیت، تعلیم و تربیت حضوری است و با توجه به وضعیت جامعه که مدارس به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود همت بیشتر معلمان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.