هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» دو رتبه ملی کسب کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» کتاب «مهتاب بی تاب» و پایان نامه‌ای با موضوع تاثیر داعش بر تمدن اسلامی از چهارمحال و بختیاری رتبه ملی کسب کردند.

او اظهار داشت: با هدف تبیین نقش روحانیون در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد.


بیشتر بخوانید


ذوالفقاری افزود: در طی برگزاری این جشنواره اسناد و مدارک متعددی درباره نقش روحانیت در مبارزات قبل از انقلاب و سال‌های پیروزی انقلاب جمع آوری شد که برای تدوین و نگارش در اختیار نویسندگان این حوزه قرار گرفت.

او با بیان اینکه ۱۶۸ روحانی چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها اعزام شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۱ روحانی به فیض شهادت نائل آمدند که نقش محوری روحانیون در سال‌های حساس انقلاب را اثبات می‌کند.

ذوالفقاری ادامه داد: در نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» ۸۵ اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال جاری به همت نویسندگان و ناشران استان ۵۳ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نگارش و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.