کتاب صوتی سرباز وطن برای سوادآموزان در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از تهیه و انتشار کتاب صوتی سرباز وطن مختص سوادآموزان و نابینایان سراسر کشور در این استان خبر داد.

او با اشاره به اینکه تهیه و تدوین کتاب سرباز وطن از سوی نهضت سوادآموزی استان به معاونت سوادآموزی نهضت سوادآموزی کشور پیشنهاد داده شد، افزود: این کتاب با همکاری کارگروه تالیف معاونت سوادآموزی استان‌های خراسان شمالی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، قم، خراسان رضوی و جنوبی برای استفاده سوادآموزان تهیه و تدوین شد و هم‌اکنون با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب کتاب صوتی منتشر شد.


بیشتر بخوانید


براتی اضافه کرد: این کتاب در سه فصل آشنایی با زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت، ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سردار از نگاه مقام معظم رهبری و وصیت‌نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است.

او از راه‌اندازی نخستین مرکز یادگیری محلی سوادآموزان مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات آموزشی پایه و تکمیلی و آموزش‌های پس از سواد آموزی و آموزش مهارت زندگی فعال شده است.

براتی ادامه داد: در این مرکز علاوه بر نیاز سنجی آموزشی در زمینه مهارت‌های اساسی زندگی، حقوق شهروندی و مهارت‌های زندگی و اجتماعی نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار