فرماندار بروجن:

تردد خودرو‌های سنگین در معابر بروجن تا ۷۰ درصد کاهش می‌یابد

فرماندار بروجن گفت: اصلاح و ساماندهی نقطه حادثه خیز سه راهی امام قیس این شهرستان در محدوده جاده بروجن به لردگان در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان اظهار داشت: سه راهی امام قیس جزو قطعه ۳ مربوط به طرح چهارخطه شهرکرد به بروجن به لردگان است که با مشخصات فنی و استاندارد اصلاح، ساماندهی و حذف آن در حال انجام است.

او با بیان اینکه حذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و افزایش ایمنی را به دنبال خواهد داشت، خواستار نظارت و پیگیری شرکت ساخت و توسعه راه‌های منطقه غرب و مرکز کشور به منظور تسریع در عملیات اجرایی این نقطه حادثه خیز شد.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کمربند شمالی ۱۷ درصد است اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح عمرانی به طول ۱۰ کیلومتر در سال آینده، ضمن اتصال محور‌های شریانی بروجن به اصفهان و بروجن به خوزستان به یکدیگر ترافیک ناشی از تردد خودرو‌های سنگین در معابر بروجن تا ۷۰ درصد کاهش خواهد یافت.

او همچنین با اشاره به پیگیری‌های لازم و رفع معارضین اراضی محور ۴ خطه سه راهی گندمان به بلداجی، خواستار تسریع در اجرای پروژه مذکور شد.

ملکی تاکید کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به عملیات آشکارسازی و ایمن سازی محور‌های مواصلاتی شهرستان بروجن با نصب تابلو و علائم ایمنی، اجرای حفاظ و تعمیر و اصلاح گاردریل، نصب چراغ چشمک زن و... جهت افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای اقدام کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ممنون از انتشار خبرهای به روزتان
آخرین اخبار