رمضانی با بیان اینکه مددکاران، فرشتگان الهی در زمین هستند، گفت: مددکاران و مشاوران بایستی گسترش سواد و سلامت روان جامعه را سر لوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رحمت الله رمضانی رئیس سازمان نظام روانشناسی استان ایلام در جلسه کارگاه آموزشی مشاوران و مددکاران اجتماعی استان ، ضمن تبریک روز مددکار، گفت: ما در استان ایلام از نعمت مددکاران بهره‌مند هستیم و آن‌ها در همه زمینه‌ها از جمله کمک به نیازمندان و کاهش بار قضایی پرونده‌ها فعالیت چشمگیری داشته اند.

او افزود:در برهه‌ای از زمان توجه بیشتر به سلامت جسمانی بود، اما از چند دهه گذشته اولویت اول سازمان بهداشت جهانی به سمت بیماری‌های روانی رفته و این نشان دهنده اهمیت بیماری‌های روانی و توجه به سلامت روان در دنیا است.

او با بیان اینکه در ایام پسا کرونا آسیب‌های روانی را بیشتر حس خواهیم کرد، ادامه داد: اضطراب ، یکی از مسائلی است که هر روزه با آن مواجه هستیم و باعث شده قدرت حل مسئله و میزان تاب آوری کاهش پیدا کند.

رمضانی با بیان اینکه از دیگر مشکلاتی که جامعه ما با توجه به ویروس کرونا درگیر آن است ، افسردگی‌ها و مشکلات خانوادگی می باشد ، گفت: مددکاران و مشاوران اجتماعی بایستی گسترش سواد و سلامت روان جامعه را سر لوحه کار خود قرار دهند.

در پایان جلسه ، تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام و سازمان نظام روانشناسی استان منعقد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.