فیض الهی گفت: ۲۳۲ هزار نفر در ایلام کد بورسی سجام دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قدرت فیض الهی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه فرصت کاندیدا‌های انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت به پایان رسیده است، گفت: ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر در استان کد بورسی سجام را دریافت و اجازه مشارکت در انتخابات را دارند.

او افزود: باتوجه به اینکه ۲۱ اسفندماه انتخابات هیات مدیره شرکت‌های مجامع و شرکت‌های سهام عدالت برگزار می‌شود، اعلام احراز صلاحیت نهایی فردی و اقتصادی داوطلبان تا یک هفته قبل از شروع همه پرسی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اعلام می‌شود.

مدیرکل اقتصادی و دارایی ایلام با اشاره به اینکه نیرو‌های دولتی شاغل اجازه ثبت نام در این انتخابات را نداشته اند، اظهار داشت: داوطلبان از میان هیات‌های علمی دانشگاهی، بازنشستگان، فعالان اقتصادی و بازرگانی بوده و حداقل مدرک تحصیلی هم لیسانس در نظر گرفته شده است.

فیض الهی ادامه داد: کسانی که کد بورسی سجام را دریافت کرده اند، اجازه شرکت در همه پرسی و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند و استان‌هایی اجازه برگزاری انتخابات را دارند که حدنصاب دریافت کد بورسی دارندگان سهام عدالت به ۵۰ درصد برسد که این رقم در استان ایلام به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

او اعلام کرد: دارندگان کد بورسی سجام از طریق همان درگاه اینترنتی که کد را دریافت کرده اند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: کد بورسی ، سهام عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.