فرماندار اهواز علت پلمب ۳۶ واحد صنفی متخلف در این کلانشهر طی ۲ روز اخیر را رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: به دنبال قرمز شدن وضعیت کرونا فقط مشاغل گروه یک امکان فعالیت دارند و با آن دسته از اصنافی که شیوه نامه را اجرا نکنند، برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه طی ۲ روز اخیر از ۲ هزار و ۵۷۴ محل بازدید شد، افزود: در این بازدید‌ها ۳۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند، به یک هزار و ۸۹۱ تذکر شفاهی و ۵۵ اخطار کتبی ارائه و از ۱۲ مغازه و محل کسب، تعهد لازم گرفته شد.

عالمی نیسی با بیان اینکه بازدید از بازار و اصناف هر روز انجام می‌شود، اظهار داشت: بیشتر اصناف سطح شهر با ما همکاری دارند که از آن‌ها تشکر می‌کنم، اما انتظار داریم همه اصناف شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، البته تنها راه نجات از این بیماری همکاری مردم است و با رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن می‌توانیم پیک بیماری را مدیریت کنیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، همچنین ورود و خروج به شهر‌های قرمز و تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد ممنوع است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.