رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: خبر انصرافم از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کذب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیزه تراز، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: خبر انصرافم از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کذب بوده و ساخته برخی افراد است و بنده با اقتدار تا لحظه آخر حضور خواهم داشت.

او افزود: ۵ نفر نامزد انتخابات ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران صلاحیت شرکت دارند که بنده نیز به نمایندگی از استان اردبیل در این انتخابات در روز شنبه ۱۶ اسفند ماه حضور خواهم یافت.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل بیان کرد: متاسفانه برخی از نامزد‌ها و یا طرفداران آن‌ها خبر کذبی را بین صاحبان آرا پخش کرده اند که بنده به نفع آن‌ها انصراف داده ام و اعضای مجمع را در تصمیم گیری به تردید انداخته اند در صورتی که این خبر کذب است.

تراز افزود: از انتخابات ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به نفع کسی انصراف نداده ام و با عزمی راسخ به همراه نامزد‌های دیگر رقابت خواهم کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.