رئیس انجمن سنگ اصفهان گفت: با افزایش نیروی کار و افزودن دستگاه های جدید در کارخانه های سنگبری، جریمه سنگین قبض برق، معضلی برای کارخانه داران شده است.

رضااحمدی رئیس انجمن سنگ استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره جریمه قبض برق کارخانه‌های‌سنگبری گفت: تولید کننده  نباید در محدودیت قرار بگیرد و اگر دستگاه جدیدی  برای گسترش کار به کارخانه تولیدی اضافه می‌کند، برق آن را اداره برق باید تامین کند. اما در زمینه اداری متاسفانه با مشکل روبه رو هستیم.

او با اشاره به مصرف برق مازاد در کارخانه‌ها افزود: مدرنیزه شدن کارخانه‌های از ۱۰ سال قبل شروع شد و به طور مثال کارخانه‌ای که ۱۶۰ کیلووات برق خریده است به  دلیل اینکه دستگاه‌های دیگری به کارخانه اضافه کرده است اکنون مصرف برق بیشتری دارد و جریمه می شود.

احمدی ادامه داد: نامه‌های زیادی به استاندار زدیم، اما نتیجه مطلوبی نداشت، برق در کارخانه‌ها به صورت مازاد  استفاده می‌شود و کارخانه دار باید ضمن پرداخت هزینه قبض برق جریمه آن را نیز بپردازد.


او درباره افزایش مصرف برق در سالیان اخیر گفت: همزمان با مدرنیزه شدن کارخانه مصرف برق نیز افزایش پیدا می‌کند. اما این مدرنیزه شدن کارخانه‌ها باعث افزایش اشتغال شده و علاوه بر این‌که نیاز همه کارخانه‌ها شناسایی شده است باید دلیل جریمه‌ها علنی و رسمی باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خدا خوبتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خب فعلا تو این شرایط برق کمتر مصرف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
برنامه ریزی که نباشه همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
جریمه قبض برق کارخانه های سنگ بری استان اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
کارخانه داران با مشکل جریمه قبض برق مواجه هستند.