در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد به مصاف کریستال‌پالاس می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (چهارشنبه) ۳ بازی برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها شفیلدیونایتد قعرنشین میزبان استون ویلا خواهد بود و منچستریونایتد در خانه کریستال‌پالاس به میدان می‌رود.

شفیلدیونایتد – استون ویلا

در اولین بازی مهم امشب( به لحاظ شرایط جدول)، از ساعت ۲۱:۳۰ استون ویلا برابر شفیلدیونایتد قعرنشین به میدان خواهد رفت.

شفیلدیونایتد که فصل گذشته خود را به عنوان پدیده لیگ مطرح کرد و در پایان فصل در رتبه نهم جدول رده بندی جای گرفت، در این فصل از همان ابتدا در انتهای جدول جای گرفت و در ادامه هرگز نتوانست خود را از قعرنشینی نجات دهد.

شفیلد از ۲۶ امتیاز فقط ۱۱ امتیاز کسب کرده و حتی در صورت پیروزی برابر استون ویلا هم در انتهای جدول باقی خواهد ماند. با توجه به روندی که این تیم در پیش گرفته به نظر می‌رسد فقط چیزی شبیه به معجزه بتواند آن‌ها را از سقوط به چمپیونشیپ نجات دهد.

استون ویلا از ۲۴ بازی ۳۹ امتیاز کسب کرده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام در رتبه نهم جای گرفته است. البته با توجه به این که این تیم نسبت به تیم‌های اول تا ششم جدول ۲ بازی کمتر دارد، این فرصت را دارد که با کسب امتیازات کامل در این ۲ مسابقه خود را به جمع تیم‌های بالای جدول و حتی رتبه چهارمی برساند و جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد.

شفیلدیونایتد در ۲ بازی آخر خانگی برابر استون ویلا به پیروزی رسیده است، اما شرایط این تیم با قبل بسیار متفاوت است و استون ویلا فرصت بسیار خوبی دارد تا با استفاده از وضعیت بحرانی میزبان، ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه از آن خود کند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استون ویلا به پایان رسید و  این تیم در بازی امشب به دنبال آن است که پس از فصل ۹۴-۱۹۹۳ برای اولین بار برابر شفیلدیونایتد دبل کند.

شفیلدیونایتد این فصل در ۱۰ بازی خانگی خود شکست خورده و این تیم در مجموع از ۲۶ بازی اول خود در ۲۱ بازی تن به شکست داده است و از این نظر بیشترین شکست را پس از فصل ۱۹۷۱-۱۹۷۰ دارد.

کریستال پالاس - منچستریونایتد

در دیگر بازی مهم امشب نیز از ساعت ۲۳:۴۵ منچستریونایتد در ورزشگاه سلهرست پارک مهمان تیم کریستال پالاس خواهد بود.

کریستال پالاس که فصل گذشته را با رتبه چهاردهمی به پایان رسانده این فصل هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و بین رتبه‌های ۱۳ تا ۱۵ در نوسان است. این تیم در حال حاضر با ۳۳ امتیاز از ۲۶ بازی در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و منچستر یونایتد نیز با ۵۰ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه دوم جای گرفته است.

کریستال پالاس در آخرین بازی خود موفق شد برایتون را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و منچستریونایتد هم در آخرین بازی برابر چلسی در دیداری خانگی به تساوی صفر- صفر رضایت داد.

شیاطین سرخ با وجود این که ۱۵ امتیاز از تیم صدرنشین منچسترسیتی عقب هستند، اما همچنان با تمام قوا در مسابقات حاضر می‌شوند به امید این که تیم همشهری در ادامه فصل امتیاز از دست بدهد و آن‌ها بتوانند این فاصله را کمتر و کمتر کنند.

در بازی‌های رو در روی شیاطین سرخ و کریستال پالاس بر خلاف تصور، کریستال پالاس تیم برتر بوده است. عقاب‌ها (لقب کریستال پالاس) از ۳ بازی آخر خود برابر منچستریونایتد ۲ پیروزی و یک شکست داشته اند.

کریستال پالاس در بازی رفت یونایتد‌ها را در اولدترافورد ۳-یک شکست داد و در بازی امشب به دنبال آن است که برای اولین بار در تاریخ لیگ برابر شیاطین سرخ دبل کند، اما سرخ پوشان شهر منچستر در دیدار‌های خارج از خانه برابر کریستال پالاس کارنامه موفقی دارند. آنها در ۱۱ بازی خارج از خانه برابر عقاب‌ها شکست نخورده و در این بازی‌ها ۸ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده اند.

در کل، شاگردان اوله گونار سولشر (سرمربی منچستریونایتد) در این فصل در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بسیار خوبی داشته اند و در ۲۰ بازی شکست نخورده اند و از  نظر شکست ناپذیری در بیرون از خانه در رتبه چهارم تاریخ رقابت‌های لیگ جزیره قرار دارند. این تیم در ۲۰ بازی خارج از خانه خود ۱۳ پیروزی و ۷ تساوی داشته است. همچنین شیاطین سرخ در ۷ بازی آخر خود در لندن شکست نخورده اند.

منچستریونایتد در این فصل در ۵ بازی به تساوی بدون گل دست یافته است. بیشترین تساوی بدون گل این تیم در فصل ۱۵-۲۰۱۴ در ۶ بازی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار