با هدف توسعه شهری و روستایی، عملیات اجرایی ۹ طرح عمرانی، گازرسانی، نوسازی مدارس، و فرهنگی در شهرستان گرمسار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار سمنان در سفر به گرمسار، ضمن بازدید از طرح‌های توسعه شهری و روستایی، عملیات اجرایی ۴ طرح شهری شهرداری گرمسار را آغاز کرد.

احداث بوستان محله‌ای شهرک امیرکبیر گرمسار در منطقه مسکن مهر با اعتبار ۷ میلیارد ریال و نصب المان و محوطه سازی میدان شهید تفضلی با اعتبار ۲۰ میلیارد، افتتاح مرکز پایش تصویری شهر گرمسار با قابلیت پایش ۸ نقطه و نمایش ۸ تصویر همزمان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، افتتاح بوستان محله‌ای نکونام مرحوم محمدرضا پازوکی در بلوار شهید آیت الله صدوقی گرمسار با مساحت ۳ هزار متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از جمله‌ی طرح‌هایی بود که با حضور معاون استاندار افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها اغاز شد.

طرح گاز رسانی به روستا‌های هدف گردشگری نارهه و بنکوه در شمال شهرستان گرمسار از توابع بخش مرکزی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و طرح گاز رسانی به روستا‌های کهک و سنرد در توابع بخش مرکزی گرمسار با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

طرح آب رسانی به روستا‌های کهک و سنرد و ساروزن با اعتبار ۱۲۴ هزار و ۲۸۵ میلیون ریال، حفر یک حلقه چاه و مخزن هوایی، احداث ۲۲۰ متر خط پمپاز، و ۴۲۰۰ متر خط انتقال برای ۱۲۵ مورد انشعاب و ایجاد تاسیاسات زمینی نیز افتتاح شد.

موزه آب و یخ و یخچال روستای هدف گردشگری قاطول از توابع بخش مرکزی در زمینه معرفی آثار تاریخی و گردشگری روستا‌های بخش مرکزی گرمسار با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی طرح مدرسه ۱۲ کلاسه خیر رگمساری لادن مقدم در زیر بنای ۱۵۵۰ متر مربع و در مساحت ۲۵۵۰ متر رمبع و با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با کمک خیر کشوری آقای لادن مقدم نیز در شهر گرمسار آغاز شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.