معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: پیش بینی می‌شود طرح آهک هیدراته چرام در کهگیلویه و بویراحمد خرداد سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در راستای سیاست‌های کلان دولت مبنی بر حمایت از طرح‌های جهش تولید نمایندگانی از ریاست جمهوری امروز از طرح آهک هیدراته چرام به صورت میدانی بازدید کردند.

حشمت الله صمیمی دوست افزودت: این طرح اقتصادی که از طرح‌های جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد است ۶۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

صمیمی دوست با بیان اینکه این طرح یکی از طرح‌های مهم اقتصادی است که توسط سازمان ایمیدرو در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است گفت: با توجه به پیشرفت کاری ۶۵ درصدی این طرح، پیش بینی می‌شود بزودی به چرخه تولید برسد و زمینه اشتغال افراد جویای کار در این منطقه فراهم شود.

او با اشاره به اینکه این طرح هم به لحاظ تامین اعتبار و هم زیرساخت حمایت می‌شود افزود: تلاش داریم با تامین نیاز‌های مالی طرح آهک هیدراته چرام این طرح هرچه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

هادی فتاحی اصل فرماندار چرام هم در این بازدید گفت: یکی از اولویت‌ها و مطالبات مردم شهرستان چرام اجرای طرح آهک هیدراته است.

هادی فتاحی اصل افزود: همه تجهیزات مورد نیاز این طرح خریداری شده و بر اساس وعده‌ای که مسئولان ایمیدرو داده اند در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

فتاحی اصل بیان کرد: با راه اندازی این طرح برای ۱۲۰ نفر در این واحد تولیدی به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.