فرماندار بروجن گفت: همچنان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح با صدور برگه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های با وضعیت زرد ممنوع بوده و همچنان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح با صدور برگه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ادامه خواهد داشت.

او افزود: با توجه به وضعیت زرد شهرستان بروجن، ادارات و کارکنان همچنان با کاهش حضور یک سوم، لغو مأموریت‌های اداری غیرضرور و برگزاری جلسات تا سقف حداکثر ۳۰ نفر فعالیت خواهند نمود.

ملکی اظهار کرد: مشاغل گروه چهار به مدت دو هفته تعطیل بوده که در صورت تغییر شرایط و با تشخیص وزارت بهداشت تسهیل و یا تشدید خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تعطیل کامل، پایه‌های اول و دوم و دروس کارگاهی شاخه کار و دانش به صورت اختیاری (حداکثر ۱۰ نفر)، پایه سوم به بالا تعطیل کامل و آموزشگاه‌ها حداکثر با حضور ۱۰ نفر مجاز به فعالیت خواهند بود.

ملکی تاکید کرد: برگزاری نماز‌های یومیه، مراسم‌های آیینی و مذهبی و فعالیت سینماها، تئاتر‌ها و موسیقی‌ها در اماکن سر بسته حداکثر با حضور ۳۰ تا ۵۰ نفر و رعایت فاصله ۴ متری امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.