حوادث امروز جمعه ۱۵ اسفندماه ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم موادمخدر در بهبهان

 سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در زمینه اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس این فرماندهی با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس با تحقیقات تخصصی محور تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند، که در بازرسی بعمل آمده مقدار ۵ کیلو و ۸۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۳ مجرم سابقه دار در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر  گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ مجرم سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان شناسایی کردند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با هماهنگی مرجع قضائی طی چندین عملیات ضربتی جداگانه مجرمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه مجرمان به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری، تعداد ۴ دستگاه پمب آب منزل، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه دوچرخه سرقتی، ۲۰۰ عدد آلات و ادوات استعمال و یک ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

 فرمانده انتظامی ماهشهر ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: در زمینه برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران پلیس شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی وانت نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مروانه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق را ۲۳ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

سارقان کیف و موبایل قاپ در دام پلیس آگاهی

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره کیف و موبایل قاپی در برخی منلطق شهرستان اهواز، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بيان داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت ۲ سارق عامل آن سرقت‎ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در مناطق مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.