رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در محور اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و دو نفر هم زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در حادثه رانندگی امروز (۱۶ اسفند) در محور اسلام آبادغرب به کرندغرب یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک عابر پیاده برخورد کرد.

او با اشاره به جان باختن عابر پیاده در این سانحه، گفت : خودروی سواری نیز پس از اصابت به فرد عابر از مسیر اصلی خارج و واژگون شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: به دنبال واژگونی خودرو پژو ۴۰۵، یکی از سرنشینان آن جان خود را از دست داد و راننده و دیگر سرنشین هم زخمی شدند.

حیدری از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند .

۶۴ نفر در جاده‌های کرمانشاه جان باختند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ۶۴ نفر در جاده‌های این استان به علت سوانح ناشی از تصادفات رانندگی طی امسال جان باختند.

محمد حیدری با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای در یازده ماهه ابتدایی امسال گفت: ۶۴ نفر در این مدت به علت سوانح ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌های استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند.

او افزود: آمار تصادفات در جاده‌های استان کرمانشاه در یازده ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۴ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به نزدیکی سال نو و تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: پلیس راه استان کرمانشاه از بیستم اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در آماده‌باش قرار خواهد گرفت.

او با تاکید بر اینکه طرح نوروزی پلیس راه برای کنترل تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه در ایام نوروز است، ادامه داد: ۷۵ تیم محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی این استان در ایام نوروز مستقر خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد در جاده‌ها باید نکات ایمنی را رعایت کرده و به دستورات پلیس توجه کنند .

دستگیری ۲ زورگیر خشن در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری ۲ زورگیر خشن که پس از سرقت یک دستگاه تاکسی و در پوشش مسافرکشی از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.

جمال سلمانی افزود: پس از اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری از وی توسط راننده و سرنشین یک تاکسی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد ۲ فرد زورگیر پس از سرقت یک دستگاه تاکسی و تحت عنوان مسافرکش، افراد سالمند و بانوان را سوار خودرو کرده و سپس در فرصت مناسب و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال باارزش آن‌ها نظیر طلا، گوشی تلفن همراه، پول نقد و عابر بانک و ... می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده و تلاش‌های بی‌وقفه خود موفق به شناسایی یکی از عوامل زورگیری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و تاکسی سرقتی را هم کشف کردند.

او با اشاره به اعتراف زورگیر دستگیر شده به ارتکاب پنج فقره سرقت به عنف و ۶ فقره کیف‌قاپی در شهر کرمانشاه افزود: این سرقت‌ها را با همدستی شخص دیگری انجام می‌داده است.

سلمانی گفت: با راهنمایی سارق دستگیر شده، همدست وی هم شناسایی و دستگیر و او نیز در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت‌های انجام شده اعتراف کرد.

او از شهروندانی که تحت زورگیری قرار گرفته‌اند خواست تا با مراجعه به پلیس آگاهی استان شکایت خود را ثبت کنند.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو گفت: ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان توسط ماموران انتظامی کشف شد.

کیومرث شهبازی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از این کامیون کشف شد.

فرمانده انتظامی دالاهو گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۷۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۷۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم کشف شد.

محمد محمدی افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی در ورودی شهر به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۷۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۵۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

محمدی گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.