اسکندری نسب گفت: آموزش و پرورش استان کرمان، ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد که بیش از ۶۰ درصد این املاک فاقد سند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با همکاری‌های لازم بین دستگاه‌های مربوطه تا یک سال آینده شاهد انقلابی در حوزه مستند سازی املاک آموزش و پرورش خواهیم بود.

او افزود: پیشگیری از تعرض به املاک آموزش و پرورش ضرروی است و اغلب این املاک بدون سند با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت، مستند خواهند شد.

اسکندری نسب تصریح کرد: برای سرعت بخشی به فرآیند مستندسازی املاک، هماهنگی‌های لازم بین ادارات کل ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران مناطق ۳۲ گانه آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

او از امضای تفاهم نامه سه جانبه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد برای سند دار کردن املاک آموزش پرورش در روستا‌ها و شهر‌های کوچک خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: این تفاهم نامه، شامل سرعت بخشی به امر معرفی و تثبیت مالکیت دولت و مستندسازی اراضی و املاک آموزش و پرورش واقع در مناطق روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد، گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۶۴ ملک فاقد سند هستند و هزار و  ۹۸۸ ملک نیز سند دارند که اکثر آن‌ها طی دو سال اخیر اخذ شده اند.

اسکندری نسب با بیان اینکه طی امسال برای ۵۶ ملک آموزش و پرورش سند اخذ شده است، بیان کرد: ۲۸۱ سند دفترچه‌ای نیز به تک برگ تبدیل شده است.

 او افزود: ۳۰۶ سند تک برگ زرد املاک آموزش و پرورش استان در سال ۹۹ به بنفش تبدیل شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار