رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر قایق‌رانی، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر قایق‌رانی کشور گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات، جوایزی برای ورزشکاران آقا و خانم در نظر گرفتیم. جا دارد مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را خدمت تمامی مردم کشورم تبریک بگویم. امیدوارم در ایام عید مبعث و نوروز، شادکامی در دل مردم ایران زنده شود. سهرابیان از جنس قهرمانان این حوزه است. مجموعه قایق‌رانی نسبت به او، تعهد دارد. او شایسته تقدیر است.

او در ادامه گفت: سهرابیان با برنامه حرکت و از کار‌های احساسی به شدت پرهیز می‌کند. آینده فدراسیون قایق‌رانی بسیار روشن خواهد بود. باور دارم در سال‌های نه چندان دور این حوزه خواهد درخشید. تجهیزات و امکانات در قایق‌رانی پر هزینه هستند.

صالحی امیری در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: ما در حد توانمان کمک خواهیم کرد. وزارت ورزش و جوانان هم در این کمک‌ها دخیل است. لیگ قایق‌رانی، بسیار پر شور بود. ۳ تیم دختران و ۳ تیم پسران داشتیم. باید سرمایه گذاری بیشتری روی این فدراسیون داشته باشیم. این رشته می‌تواند جایگاه ما را در آسیا تغییر دهد.

او در مورد ورزش جودو اظهار داشت: اجازه بدهید در مورد جودو در مسیر آرامش حرکت کنیم. باید منتظر عکس العمل فدراسیون جهانی این رشته باشیم. آن چیزی که به عنوان موفقیت در جودو تلقی شد، این بود که فدراسیون این رشته مجوز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کرد. این مهم یک اتفاق بسیار خوب خواهد بود. باید از هر نوع رفتار شتاب زده در جودو پرهیز کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار