فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.

سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین تحولات انتخاباتی جریان اصلاح طلب، گفت: این هفته تمرکز اصلی حزب ندای ایرانیان بر روی انتخابات شورای شهر بوده است و بیانیه‌ای هم در این زمینه صادر کرد و از تمام جوانانی که در حوزه شهری تخصص دارند درخواست کرد که در انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند.

او ادامه داد: حزب ما براساس وظیفه انتخاباتی که برای خود تعیین کرده حمایت از جوانان را در لیست‌های انتخاباتی در دستور کار جدی خود قرار داده است، در هفته پیش رو هم سازو کار حمایت از جوانان در انتخابات در حزب مشخص خواهد شد و ما به دنبال یک ساز و کاری هستیم که راه جوانان را برای رسیدن به شورای شهر هموار کند.

نورمحمدی افزود: برای انتخابات ریاست جمهوری هم ستادهای انتخاباتی حزب تشکیل شده و سفرهای استانی هم شروع کردیم و فعلا به دنبال بررسی مشکلات و دغدغه‌ها و فهرست‌هایی که در استان ما وجود دارد هستیم. در این مرحله ما به دنبال تدوین برنامه حزب هستیم و همچنان هم درباره مصادیق نامزدی هم در حال رایزنی با محمدجواد ظریف و صادق خرازی هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به احتمال ورود علی لاریجانی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از سوی جریان اصلاحات هم گفت: در حزب ندای ایرانیان تا به حال درباره او صحبتی نشده و تقریبا محال است که جریان اصلاح طلب به سمت او برود.

فعال اصلاح طلب درباره نامزدهای حزبی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: این فرصت بسیار خوبی است تا اصلاح طلبان بتوانند دغدغه‌ها و برنامه‌های خود را بیان کنند و به یک سری از مطالبات پاسخ دهند؛ اما در نهایت ما نهادی به نام شورای نگهبان را داریم که نامزدهای اصلی را معرفی خواهد کرد و اصلاحات طبق آن برای آینده برنامه ریزی می‌‎کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اصلاح طلبان شکست مفتضحانه ای را در انتخابات ۱۴۰۰ خواهند خورد
آخرین اخبار