فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۷ تن و ۱۹۵ کیلوگرم روغن جامد احتکار شده در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و احتکار روغن جامد در انبار یکی از نمایندگی‌های فروش در روستای اولتان شهرستان پارس آباد، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان اقدامات قانونی خود را در این رابطه انجام دادند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام بررسی‌های لازم و تایید صحت گزارش دریافتی، با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی نمایندگان اتاق اصناف و بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت به آدرس این نمایندگی اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده از انبار این نمایندگی ۷ تن و ۱۹۵ کیلوگرم روغن جامد که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه با دستور مقام قضائی انبار پلمب شد گفت: کارشناسان ارزش کشفیات این عملیات را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی احتکار کالا را یکی از موارد فساد اقتصادی برشمرد و افزود: برخورد با محتکران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.