توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین مرحله رزمایش «همدلی و احسان» در قالب توزیع ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین مرحله رزمایش «همدلی و احسان» در قالب توزیع ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در این استان آغاز شد.

او گفت: ارزش هر کدام از این بسته‌ها ۳۵۰ هزار تومان است که شامل اقلامی همچون مرغ، برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، گوشت و حبوبات است.

او ادامه داد: آغاز کار این مرحله از رزمایش در حوزه سیستان بوده که سه هزار بسته در پنج حوزه این شهرستان با کمک بیش از ۲۵ گروه جهادی، خیریه و مسجد توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: این ستاد از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی قرارگاه امدادی و جهادی در استان به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

او افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این بیماری برخاسته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار