مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی استان با این اداره کل خبر داد.

تفاهم همکاری بسیج سازندگی با منابع طبیعی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان گفت: با توجه به نقش فعال و کلیدی بسیج در تمامی عرصه‌ها بویژه تجربه پر رنگ و نقش آفرین در عرصه‌های دفاع مقدس و حوزه‌های خدمت رسانی و سازندگی، با هدف بهره گیری از توانمند‌های بسیج سازندگی تفاهم نامه ای بین منابع طبیعی وبسیج سازندگی سپاه ثارالله منعقد شد.

او افزود: این تفاهم نامه در امر ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت‌های مردمی در حفاظت و احیای منابع طبیعی و توسعه فرهنگ منابع طبیعی منعقد شده است.

او بیان کرد: در قالب این تفاهم نامه اقدامات آموزشی، فرهنگسازی، ارتقاء سطح علمی نیرو‌های بسیج در زمینه منابع طبیعی، همکاری در انجام فعالیت‌های حفاظت و احیاء، همکاری در زمینه تولید محتوا و چاپ اقلام ترویجی، کمک به جذب همیاران طبیعت و برگزاری همایش‌های مشترک اجرا می‌شود.

رجبی زاده تصریح کرد: برگزاری جلسات مشترک همکاری و هماهنگی، سازماندهی و بستر سازی مشارکت اهالی در برنامه‌های اطفاء حریق و احیاء عرصه‌های طبیعی، برگزاری نشست‌های آموزشی ویژه اعضای بسیج با محوریت مدیریت پایدار منابع طبیعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترویجی برخی از موارد تعهدات بسیج سازندگی در این تفاهم نامه است.

این مراسم در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی با حضور مدیران کل شمال و جنوب فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و فرمانده بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی برگزار و چند اصله نهال در محوطه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان غرس شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار