صفاری نیا گفت: طرح نوروز کرونایی با شعار سلامت روان و حال خوب در نوروز ۱۴۰۰ توسط مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صفاری نیا سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: طرح نوروز کرونایی با شعار سلامت روان و حال خوب در نوروز ۱۴۰۰توسط مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار می‌شود.

صفاری نیا گفت: طرح نوروز کرونایی از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

او در تشریح این طرح افزود: برخورداری دانشجویان از سلامت روان و حال خوب برای ما یک اصل است و بر اساس طرح مذکور، در ایام نوروز دانشجویان به مدت دو ساعت و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ از طریق اینترنت به محتوا‌های آموزشی در موضوع بهداشت روانی ومحتوای سرگرمی در قالب فیلم، موسیقی، شعر، مسابقه، استندآپ و تئاتر دسترسی خواهند داشت.

صفاری نیا با اشاره به پیامد‌های روانی و اجتماعی کرونا و ممنوعیت مسافرت نوروزی به علت کرونا بیان کرد: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌کوشد با ارایه چنین برنامه‌های ضمن آموزش‌های علمی با ارائه محتوای سرگرمی، سنگینی و تاثیرات کرونا را کاهش دهند.

او تاکید کرد: برنامه‌های سلامت روان و حال خوب در نوروز به شکل وبینار ارائه می‌شود و مشارکت دانشجویان در برنامه باعث می‌شود دانشجویان با یکدیگر احساس همدلی و یکپارچگی کنند.

گفتنی است، دانشجویان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www.skyroom.online/ch/moshavereh۹۹/norouz۱۴۰۰ و www.aparat.com/moshaverhvasalamat به طرح نوروز کرونایی دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار