فروش بلیت‌های اتوبوس به تعداد زیاد در سفر‌های برون شهری به بهای جان مردم!

با توجه به اینکه سفر در شرایط کرونا باید با توجه به دستورالعمل های بهداشتی صورت بگیرد ،اما اتوبوس های بین شهری از این موضوع تخطی می کنند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه ویروس کرونا بیش از یک سال است که در کشور سایه افکنده و روزانه تعداد زیادی از افراد درگیر این بیماری خطرناک می‌شوند حضور در اماکن عمومی و رفتن به سفر‌های برون شهری هم بسیار خطرناک است.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود فروش بلیت‌های برون شهری هم با تعداد اندکی فروخته شود، ولی متاسفانه رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی برخی از شرکت های اتوبوسرانی علی رغم تاکید مسئولان در این روزهای کرونایی بسیار خطرناک است. فروش برخی از صندلی ها در شرایطی که باید به صورت محدود فروخته شود باعث گلایه شهروندان شده است.

عده‌ای از افراد نسبت به فروش زیاد برخی از این بلیت‌ها به تعداد زیاد در شرایط کرونایی گلایه‌مند هستند و پیام هایی ارسال کرده اند. چنانچه شما هم در شهرتان با این مشکل روبرو هستید برای ما پیام ارسال کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقتتون به خیرعلی رغم افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها بخاطر رعایت فاصله‌گذاری. امروز متوجه شدیم صندلی کنار مسافرمون رو که باید خالی می‌بود فروختند! وقتی با شرکت همسفر تماس گرفتیم که چرا اینکار رو کردن .. گفتن اجازه دارن به افراد یک خانواده کنار هم صندلی بفروشند. با توجه به اینکه ما با مسافری که صندلی جفتی رو گرفته هیچ نسبتی نداریم به نظر میاد این صحبت تنها بهانه‌ای هست برای فروش بیشتر صندلی‌ها بدون توجه به پروتکل ها؛ و اینهم بگم که هنوز حاضر نشدن بلیت شخصی که بعد از ما صندلی جفتی رو گرفته باطل کنند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار