القاصی مهر گفت: پلیس در برخورد با افراد سودجو هیچگونه مماشاتی ندارد و دوشادوش اداره راه و شهرسازی با پدیده شوم زمین خواری برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: امنیت دارای ابعاد مختلفی است و پلیس در جهت خدمت رسانی و تولید امنیت پایدار در همه زمینه‌ها بدون وقفه تلاش خواهد کرد.

او افزود: اقدامات اداره راه و شهرسازی در زمینه حفظ و حراست از منابع ملی و برخورد با متصرفان کاری جهادی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مردم تولید کننده امنیت هستند، ادامه داد: تعامل سازمان‌ها و نهاد‌ها با یکدیگر موجب ارتقاء امنیت در سطح جامعه می‌شود.

او اضافه کرد: امنیت کنونی موجود در جامعه حاصل ایثارگری‌های و از خودگذشتگی‌های شهدا است و نیروی انتظامی از این مهم با تمام تلاش حفاظت و حراست خواهد کرد.

سردار القاصی تاکید کرد نیروی انتظامی دوشادوش اداره راه و شهرسازی با افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف منابع ملی کنند در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.


فرمانده انتظامی استان ایلام با با تبریک انتصاب شایسه "بهادر عبدی" در سمت مدیر کل اداره راه و شهر سازی گفت: استان ایلام در مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین و مراسم پیاده روی اربعین قرار دارد و سازمان‌ها و نهاد‌های ذیربط در استان نسبت به رفع ایرادات و ارتقاء زیرساخت‌های موجود در جهت خدمات رسانی بهتر و در شأن زائران اباعبدالله الحسین (ع) تلاش کنند.

در ادامه این دیدار عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: حوزه کاری و مأموریتی پلیس از هر سازمانی بیشتر و خطیرتر است.

او افزود: همکاری و همراهی پلیس با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی مایع دلگرمی و پیشبرد اهداف می‌شود.

بهادری ادامه داد :  با اشاره به افزایش قیمت زمین در سراسر کشور و به تبع آن در استان ایلام میل و طمع افراد سودجو به تصرف زمین در حاشیه شهر‌ها بیشتر شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در پایان تاکید کرد: در جهت برخورد با پدیده شوم زمین خوار نیازمند تعامل و همکاری بیش از پیش با پلیس هستیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.