جمعی از مدیران و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در آستانه عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی پیراسته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این اقدام خیرخواهانه و انسان دوستانه سازمان با توجه اعلام کمبود برخی گروه‌های خونی از سوی سازمان انتقال خون کاشان انجام شد.
او، فعالیت سازمان را از منظر نجات جان شهروندان با سازمان انتقال خون هم‌راستا دانست و افزود: هر ۲ سازمان برای حیات‌بخشی دوباره و کمک به همنوعان تلاش می‌کند.
به گفته او، اهدای خون عملی خداپسندانه و عام المنفعه بدون منت و چشم‌داشت و خالصانه و صادقانه برای دیگران است که حتی اهدا کننده و گیرنده خون همدیگر را نمی‌شناسند.
پیراسته، در پایان با تاکید بر اینکه اکنون بهترین زمان همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: هر فردی به طریقی حتی اهدای خون خود می‌تواند کمک مومنانه و خیرخواهانه را به بردارن و خواهران هموطن و همشهری خود انجام دهد و خیرات و برکات را در جامعه بین همه به جریان اندازد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اهدای خون ، آتش نشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.