همزمان با آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر،استاندار آذربایجان شرقی از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر در فرمانداری تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با حضور در فرمانداری تبریز از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر بازدید کرد و از همه داوطلبان خواست تا ثبت‌نام در این انتخابات را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

او با اشاره به اولویت سلامت داوطلبان برای دست‌ اندرکاران برگزاری این رویداد مهم ملی گفت:همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمان ثبت‌نام داوطلبان رعایت می‌شود.

او با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر در تمام فرمانداری‌های استان از صبح امروز افزود:زمان ثبت‌نام هفت روز خواهد بود و بعد از اتمام این مدت، بررسی صلاحیت افراد از طریق استعلام از مراجع چهارگانه انجام خواهد شد.

او با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی مراحل ثبت‌نام گفت:ثبت‌نام به دو صورت حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود و ضمن اینکه همه عوامل دخیل در ثبت‌نام به صورت فعال حاضر خواهند شد، تمامی شیوه‌نامه‌ها را نیز رعایت می‌کنیم و سعی می‌کنیم روند ثبت‌نام با کمترین تراکم برگزار شود.

استاندارآذربایجان شرقی یادآوری کرد:خوشبختانه وضعیت آذربایجان شرقی در طول چند هفته اخیر به لحاظ فوتی و مبتلایان کرونایی، خوب بوده و امیدواریم با تداوم حفظ این وضعیت توسط مردم استان، علاوه بر اینکه در سال جدید وضعیت بهتری داشته باشیم، روند برگزاری انتخابات نیز در شرایط بهتری برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.